مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 15:002023-02-25سياسي

فارس من| این یک مطالبه مردمی است/مسئولان باید مردم داری را از حاج قاسم بیاموزند


در پویشی که توسط تعدادی از فعالان فرهنگی و رسانه ای، در «فارس من» ثبت شده است، این گروه به مطالبه وجوهی از شخصیت مردمی «شهید قاسم سلیمانی» در بین مسئولان نظام جمهوری اسلامی پرداخته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه زندگی خبرگزاری فارس، در پویشی که  توسط تعدادی از فعالان فرهنگی و رسانه ای، در فارس من با عنوان مسئولین باید مردمداری را از حاج قاسم بیاموزند ثبت شده است، در واقع این گروه به مطالبه وجوهی از شخصیت مردمی شهید قاسم سلیمانی در مسئولان نظام جمهوری اسلامی پرداخته اند.

یکی از اعضای جوان این گروه معتقد است فارغ از این که مسئولان باید خدمت خالصانه داشته باشند و این خدمت را توسعه دهند، باید با حضور در رسانه و همچنین محافل مردمی همچون مساجد و هیئات، به شفاف سازی و توضیح خدمات صورت گرفته بپردازند.

وی با تأکید بر مردمی بودن شهید سلیمانی ، ثبت این پویش را در جهت مطالبه وجوهی از شخصیت این شهید بزرگوار در بین مسئولان معرفی و اظهار امیدواری کرد که این مطالبه طلیعه ای برای ارتباط بیشتر مردم و مسئولان باشد.

وی همچنین، این امر را یک نوع جهاد تبیین برای مدیران در نظام جمهوری اسلامی دانست و با اشاره به سخنان ایشان که: ما باید مردممان را حفظ کنیم؛ ما با مردم کم حرف می زنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| این یک مطالبه مردمی است/مسئولان باید مردم داری را از حاج قاسم بیاموزند

فارس من| این یک مطالبه مردمی است/مسئولان باید مردم داری را از حاج قاسم بیاموزند